Gästinlägg av Roger!

Idag fyller min älskade Jeanette 24 år! Det borde firas med pompa och ståt men tyvärr är jag på jobbet. Så jag tänkte hylla henne med några väl valda ord istället.

Jeanette, du är verkligen det mest underbara som finns och jag älskar dig så himla mycket. Är så jäkla glad att jag har dig. Jag är dålig på att köpa blommor och sånt men jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och om jag får bestämma så har vi ett långt, lyckligt, spännande, roligt liv framför oss.

Stort grattis på födelsedagen, älskling, och må vi leva lyckliga i alla våra dagar!
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig!

Din Roger


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Älskling, jag blir ju alldeles rörd :) Du är underbar och om jag får bestämma så bestämmer jag också att vi får ett långt lyckligtn å spännande liv tillsammans. Jag älskar dig!!

2010-06-24 @ 21:58:03
Postat av: karina

näääämen Råååger då!! fyfan jag blev tårögd så himla fint:)

vill oxå ha en sån! (såklart) haha

2010-06-24 @ 22:33:10
Postat av: Jenny S

Herregud, nu börjar man ju grina!! Grattis Nettan!

2010-06-24 @ 22:58:35
Postat av: kerstin

ÅÅ nu grät jag med kram

2010-06-26 @ 11:04:19
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0