Idioten i röd tröja, akta er för honom!

Igår kväll grät jag som ett litet barn. Jag kan säga som så, det var längesen jag grät så konstant genom en hel film. Jag pratar om "allt för min syster".

Jag kan bli så trött på vissa idioter! Innan låg jag och försökte sova eftersom jag ska jobba natt. Då ringer det på dörren och jag vinglar upp och öppnnar, tänker att hoppas det går fort så jag inte vaknar för mycket så att jg inte kan somna om. Utanför står en kille i röd tröja och frågar vad min senaste el-räkning var på. "Eh va ska jag kunna det i huvudet tänker jag". Han fortsätter och babblar nåt om 30% lägre hit och 30% högre dit.
-Ursäkta men har du något papper jag kan läsa för jag ligger och sover? undrade jag samtidigt som jag stod och försökte hålla i Steffen så han inte skulle springa ut till den jobbiga killen.
-Nej men det här tar bara ett par minuter, svarade han.
-Okej men jag har jobbat natt och ska jobba inatt också så jag måste sova och vill då inte stå här och prta för mycket så jag vaknar för mycket.
-Se det som en paus, svarar idioten. Vad i helvete menar han, man kan väl inte ta en paus från sämnen heller??!! Sömn är väl så mycket paus det kan bli??!!
-Ja men då är jag inte intresserad!
-Av vaddå? försöker han.
-Jag vet inte, av det du vill, svarar jag och stänger dörren.
Arg som ett bi vandrar jag tillbaka till sängen och kan självklart inte somna. Så nu är det HANS fel att jag kommer vara jätte trött inatt. Räcker det inte med att ringa längre alltså, ska de å runt och knacka dörr med? Ahh!
By the way så ljög jag. Jag har inte jobbat natt, men jag ska jobba natt :)

Men först ska jag åka till larmtorget, äta en bit mat med Malin och Ellen, sen ska vi se Calle Kristiansson som sagt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0