Inte är ledig stund :)

Jag jobbar ochb jobbar. Därför blir bloggen så dåligt uppdaterad. Men jag hade det jätte trevligt på min födelsedag och även igår på midsommar, trots att jag fick ta det väldigt lugnt och cykla hem tidigt.
Jag saknar min lilla Roger, på tisdag kommer han äntligen hem. Jag vet en till som kommer bli glad då. Han börjar på S och slutar på effen. Han tycker nog inte matte är så kul när hon jobbar hela tiden.
Och visst har jag en himla gullig karl som ger mig ett födelsedags-inlägg på bloggen :) Jag har sån tur som har honom.
Mer om födelsedagen och midsommar med bilder och allt kommer på måndag. Ha det bra så länge och hoppas alla hade en trevlig midsommar :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Du är värd den karl Du som är så gullig kram

2010-06-26 @ 19:38:25
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0