Nu är sommaren här, plocka blommor och bär!

Vilka två underbara dagar det har varit. Ryss-värmen är här och det är bara att njuta!
Igår hade vi vår sista dag i skolan den här terminen, det firade klassen med brännboll och grillning.





Jag och Malin tog kvällen ett steg längre och drog till o'learys. Där kom vi på den smarta iden att vi skulle sova över med varandra :) Så efter krogen och natta-maten gick vi hem till mig.
I morse när vi vaknat hjäpte Malin först mig att fixa designen på bloggen som ni kanske ser sen körde vi till stugan. Där låg vi sedan hela dagen och solade och hade det underbart. Jag rensade faktiskt lite ogräs också så jag låg inte baaara och latade mig.



Framåt eftermiddagen plockade vi fram grillen för att fixa lite käk. Vi kom på att båda vi har grillat minst tusen gånger men ingen av oss har liksom haft huvudansvaret för just grillningen. Men vi fixade det utmärkt vi gjorde bara som vi sett andra göra.
1. Tog fram gillen.
2. Hällde i kol i grillen.
3. Spruta på tändvätska.
4. Satte igång elden med hjälp av en tändsticka.
5. Väntade på fin glöd (det här momentet var lite svårt, att veta när glöden var bra liksom).
6. Grillade våra grillspett, vände dem regelbundet.

Robert kom förbi också Han skröt för Malin om hur bra han var på chikago, att han var nästintill omöjlig att besegra, så vi spelade en match. Malin vann överlägset och blev föga imponerad kan jag tro.... :)

Sen åkte vi till stallet, Malin red igen i min grupp idag :) Vi hoppade. Gick rätt bra men en stackare ramlade av, det tyckte jag var lite obehagligt.
Nu ska jag snart lägga mig. Mycket att göra i morgon. Mamma kommer på besök på kvällen och ska sova över! :) Ska bli jätte roligt men min lägenhet behöver städas lite, ser ut som ett bombnedslag nästan..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Robert

MAN VINNER INTE FÖRENS MAN FÅR 52 ! så sluta ljug ! =)

2010-06-04 @ 12:23:36
Postat av: renee

Va snäll mot din bror. Inte ljuga. Vi ses snart Kram :-)

2010-06-04 @ 12:32:44
Postat av: kerstin

skönt att skolan är klar för den här terminen då grattis kram

2010-06-05 @ 22:57:19
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0