Sommar-rea!



Kolla så mycket fint jag lyckades få med mig hem från stan idag :) Jag är så nöjd! Allt utom shortsen och den prickiga tröjan hittade jag på rean dessutom, jag som annars brukar vara värdelös på att hitta rea grejer.

Men tro inte att det enda jag gjort idag är att springa på stan och sprida pengar runt omkring mig. Nejdå! Jag har städat också för i morgon kommer min ROGER hem!! Jippie :) Och efter städningen cyklade jag till långviken och solade oc badade med Linda och Sofie. Helt underbart!! Vet ni förresten om att jag badat i tre dagar nu. Ja inte hela tiden då försåss, men jag tog mitt första, snabba dopp i lördags, igår badade jag flitigt på Öland, doppade huvudet och simmade runt flera gånger och idag badade jag två gånger (inklusive huvuddopp). Det ni! Det ska ni veta att jag är ingen badkruka! :)





De här vackra rosorna fick jag av Roger i ett blombud på min födelsedag. De har dock stått ett pr dagar när jag tar denna bilden så de hade börjat se ite tråkiga ut. När jag fick dem var de helt underbart vackra!

Nu ska jag se "Allt för min syster" som jag varit och hyrt. Ska ha en riktigt lugn och mysig kväll för mig själv. Upp tidigt i morgon på möte sen jobbar jag natt. Men vet ni, imorgon kväll ska jag Malin och Ellen äta en bit på larmtorget och lyssna på Calle Kristiansson som uppträder, han är ju för mysig!

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0