Stackars mig.

Idag har jag noterat två saker.
1. Att klippa gräset med en handgräsklippare är jobbigare än vad man kan tro.
2. Att foppa-tofflor är livsfarliga! Ialla fall för små lilltår. När jag klippte gräset fastnade min lilla lilltå och naglen slets väck och det blödde jätte mycket :( Det värst av allt är att den inte åkte av helt utan hänger kvar på ena sidan så varje gång man stöter emot något dras den upp och det är allt annat än skönt! Har förökt klippa men fick inte bort allt och det svider jätte mycket :( Har satt på ett plåster som skydd nu.

Jag har blivit inringd på jobb igen. Har två jobb-nätter framför mig, i morgon natt och torsdag natt. Torsdag är min FÖDELSEDAG ifall någon råkat missa det :) Tihi

Nu ska jag å rida, men insåg precis att jag glömt ridvägen, att jag är mega trött och att ridning nog inte är en så värst bra aktivitet för mina naglar. Jag vill ju inte att de ska gå av!

pusshej

Kommentarer
Postat av: kerstin

lila vän ha på dig trä sor det är bra när man klipper gräs

Grattis lila Jeanette om jag skulle missa kram

2010-06-22 @ 17:15:41
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Kul att du får känna på hur det är att ha en trädgård. Klippa gräset är det som är minst jobbigt tycker jag :-)

2010-06-22 @ 19:12:10
Postat av: Jeanette

MAMMA du har ingen HANDGRÄSKLIPPARE! Fast jag gillade träningen, eftersom det var så jobbigt. Och du har inte slitit av nageln i skon.



Kerstin, tack :)

2010-06-22 @ 20:22:20
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Trevlig Midsommar kram på er alla Kerstin:)

2010-06-23 @ 13:19:58
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0