Hbg i mitt hjärta :)

Kära vänner! Ni anar inte vilken fantastiskt underbar jäkla skit kul helg jag har haft! Jag har träningsverk i princip över allt. Framförallt kinderna och magen av allt skratt. Helt sjukt vad vi har skrattat och flamsat oss, Karina, jag, Hanna och Jenny. I fredags hade vi en sån där riktigt tramsig, skrattig tjejförfest, sedan utgång på det så ni förstår säkert själva att det inte kunde bli annat än lyckat.
När vi bakfulla vaknade på lördagsmorgonen gjorde vi iordning oss i lungt tempo (trots att vi egentligen hade jätte brottom och borde ha stressat) och gick sedan ner till stan och fixade våra naglar. Så nu ser man inte ett spår av verken Karinas eller mina sönderbitna fula naglar.
Hela lördagen fortsatte i samma lugna tempo, vi gick och kollade i affärer, åt thai-mat och gungade i stadsparken.
Även lördags-kvällen blev en tjej-kväll men med lite nytt folk och i en annan lägenhet. Den här kvällen blev inte fullt så wild and crazy men hade väldigt trevligt. Eller Karina, var det inte så vi sa? Trevligt alltså :)
Idag har jag varit meeega trött, 5 timmars sömn per natt är lite för lite, särskilt om man ska köra bil.

     

Vi försökte ta en bild där alla fyra kom med, det gick som det gick.....



Jag hade inte Karinas tröja på mig hela kvällen, bara när jag stod på balkongen :)





YMCA tralalalal



Vad sägs om den här dasnstilen??



Dansstilen resulterade i ett skadat knä. På natten när vi kommit hem försökte jag mms'a ett blogg inlägg men det funkade inte som vanligt. Jag skickade en bild på mitt skadade knä och skrev "Jag har skadat mig så jag blöder jag vet inte om jag nånsin kommer bli mig själv igen. Men kul har jag haft!"







Kom och gung, gung, gunga. Gunga med mig :)





Mina nya naglar :)

Gud vad skönt det ska bli att sova nu. Hade velat skriva och berätta en massa om helgens händelser. Men dels är jag alldeles för trött och dels kan nog vissa saker få vara våran lilla hemlis :)

Tack för en underbar helg!

Natti natti!
/Tina (bröstvårtan) Jörgensen

Kommentarer
Postat av: Sofia "bröstvårtan" Jörgensen

åååh vad jag saknar helgen redan..och fredag kvällen slog allt och lördag kvällen va trevlig..mmmhmm ;) va? nämen ooh berätta mer! haha

vet du vad?! hon nagelkvinnan ringde mig 13.10 men jag svarade inte för tror inte det kändes lönt.. haha det va som vi hade tänkt att hon inte fattat att det va jag som va där i lördes...11det går braaaa

2010-06-21 @ 13:42:30
Postat av: marianyybeerg

vilka läckra naglar!!

2010-06-21 @ 21:58:16
Postat av: Jeanette

Det jag inte berätta är att det är en hel gala full med bröstlösa bröstvårtor mmhmmm! Hahah nej gjorde hon, herregud :)



Maria, Tack! :)

2010-06-21 @ 22:04:34
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0