Vi ses igen nästa år..

Årets sweden rock festival är över. Som vanligt känner jag glädje, tomhet, saknad, lycka och bakfylla. Igår vet jag inte ens om jag var nykter än, idag mår jag typ som jag brukar efter en fest men något mer skakig och darrhänt. Som man ska antar jag hehe.
Festivalen var i alla fall otroligt kul!! JA FY FAN VAD KUL JAG HAFT! Jag ska lägga upp bilder senare och berätta mer. När jag kommit hem och fått in bilderna på datorn. Jag vet att guns'n'rosers fått dålig kritik men jag var så full och glad att jag är iallafall en utav dem som tyckte det var grymt! Mycket av den dåliga kritiken tror jag kan bero på att de kommer 40 min försent. De blev rejält utbuade i början och många stack från konserten. Men inte jag. Jag grät som ett litet barn när de spela knocking on heavens door. Det är inte lätt att vara sentimental. Men det var bra och jag har många minnen med den låten.

I morse ringde de från jobbet och fråga om jag kunde jobba eftersom jag skrivit mig tillgänglig. Jobb? Ja just det jag  har ett jobb nu. Hade helt glömt bort vikariekalendern och skämdes som fan när jag var tvungen att förklara att jag befann mig i Karlshamn och inte kunde ta mig till Kalmar mewd så kort varsel. Hoppas verkligen att de inte kommer låta bli att ringa mig nästa gång eftersom jag tackade nej nu. Jag vill ju verkligen jobba!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guns N roses dog 1996 när Slash lämnade. Bara Axl kvar nu ju. Borde inte få kalla sig GNR :-(

2010-06-14 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0