Äntligen....

....har Willy åkt ur "let's dance".
....har det börjat en ny sesong av "så ska det låta".
....har jag skrivit klart min hemtenta!
....har vi bäddat rent i sängen.
....har vi bara rentvättade kläder i garderoberna.
....har jag ätit fetaosten som legat i kylen och väntat på att det ska bli fredag.

Imorgon är det städdag, umgås med lillebror-dag, gå ut med grannens hund-dag och sist men inte minst, Elinas födelsedag! 

Såhär bra gick det när jag, Malin och Elina pluggade idag :)





De kommande dagarna ska jag se en himla massa "one tree hill" hoppas jag. Har köpt sesong 6, men vill inte kolla på den förrän jag frickat upp minnet och sett alla de andra sesongerna först. Är i slutet av sesong 2 nu. I looove it!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Bra Jeanette härligt grattis till allt.Hälsa Robert med en kram!!

Jag ska fixa ett pass till mig idag solen skiner här jippi takdropp

kram trevlig lördag

kerstin

2010-03-20 @ 08:22:54
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0