Då var det lördag :)

Träffat lillebror idag, handlat födelsedags present till vår kära mor som snart fyller år. Har fler födelsedags presenter att inhandlar, men vi insåg att ingen av oss hade mer pengar (när jag drog mitt kort nekades det så Robert fick betala) så vi får nog vänta till på torsdag när det är låning igen.
Vi gjorde även ett besök på burgerking, de har så goda pommer och dippsåser där..mums..
Nu lagar vi lördags middagen, pasta och fläskfile som gratineras, det blir nog också mums!
Ikväll ska vi på bio med Malin och Robert. Ska se "shutter island" med min gamla ungdoms kärlek Leonardo DiCaprio. Den är nog bra, men jag lär skita på mig! Blir rädd för allt på film nu för tiden. Annat var det för ett antal år sen, då var rysare, spänning och skräck det bästa jag visste.
Maten är färdig!

P.S Lägenheten är städad och här är skinande rent :) D.S

Kommentarer
Postat av: kerstin

vilken dag fyller kära mor´?

har du det bra kram

2010-03-21 @ 10:12:57
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0