Det här har jag gjort idag..

Vet ni vad jag har gjort idag? Spelat biljard med Malin och Johan :) Man gör det alldeles för sällan alltså, det är ju jätte kul! Synd att man suger på det bara...men övar man varje dag så kan man säkert bli duglig i det iaf.

I skolan idag så presenterade vi våra boksamtal, det var kul att lyssna på hur de andra hade haft det.
Efter seminariet jobbade Malin och jag 2,5 timme, det är en halvtimme längre än vad vi brukar. Idag tog vi inga hoppbilder men vi roade oss med att skriva en lista på allt vi ska göra. Vi har så mycket planer hela tiden och för att inte riskera att något glöms bort skrev vi ner det. Nu har jag ansvaret för listan, måste lägga den på ett säkert ställe så den inte slarvas bort. Vi kom på att vi skulle åka till Köpenhamn när vi faktiskt har en veckas påsklov trots att vi är högskolestudenter. Den lyxen har inte alla :) Hoppas verkligen det blir av, I loove Köpenhamn.

Snart är det dags att åka och rida. Jag får antagligen Polyminka som vanligt så jag tänker inte ens hoppas på att det går bra för då blir jag bara besviken på mig själv. Jag kan helt enkelt inte rida Polyminka så enkelt är det. Fundera på om jag ska våga säga till Marie (min ridlärare) att jag vill ha Trippen istället. Men han är en liten ponny (lagom till mig dock) och det kanske inte passar sig i en vuxen grupp. hehe. Men det är ju faktiskt MIN ridning och JAG som ska tycka det är kul och att det är värt pengarna. Jag rider ju faktiskt bara för min egen skull och ingen annans. Att försöka rida en häst sex gånger som jag inte klarar av är slöseri med tid och pengar, som då inte används till något som gör mig helt glad.

Steffen har varit i Nybro och klippt sig igen, han är såå fin! Enligt tanten som klipper honom har visserligen mängder med fel. Hon bara klagar hela tiden. Och bestämmer och ifrågasätter. Det är väl ändå vi som bestämmer över vår hund. Vill vi raka en kal fläck på huvudet så gör vi det.




Kommentarer
Postat av: renee

Va fin han blev. Snälla ingen kal fläck på huvudet även fast han är din.Skulle inte se klok ut :-(

2010-03-11 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0