En simtur i veckan gör själen glad.

Studiegruppsarbetet idag gick bra, av de sex timamr vi arbetade med det pratade vi bara om annat i kanske två. Vi blev någorlunda klara med tema-arbetet och det skriftliga och vad vår pjäs ska handla om, sen fortsätter vi arbeta med pjäsen på torsdag.
Nu har jag och Roger precis kommit hem från simhallen, vi simmade en halvtimme sen satte vi oss i bubbelpoolen och varvade ner. Man känner sig som en ny människa. Fortsättningsvis blir det minst en simtur i veckan för oss. I morgon bitti ska vi börja dagen med att gå en lång runda med Steffen (det gjorde jag i morse också). Det är mycket träning framöver. Det behövs verkligen! Ställde mig på vågen i morse för första gången på mycket länge (har inte vågat tidigare) och jag blev rentutsagt förtvivlad av resultatet. Men sånt är livet när man njuter av det goda. Nu är det bara att ta tag i det och inte sitta och gnälla.

Till helgen kommer Karina. Jag saknar henne och det ska bli så himla kul att hon kommer. Danne följer med och vi fyra (Roger inräknad) ska ha så trevligt man bara kan :)



Karina och jag på Gotland 2007,första gången vi hade semester där, det var ett tag sen nu..







Kommentarer
Postat av: renee

Du ska ju snart komma ner o bo hos mamma så vi får väl hjälpas åt att laga fett snål mat som vi gjorde förra gången du var här :-)

2010-03-05 @ 06:58:19
Postat av: Jeanette

Åh ja det får vi göra, vad kul :)

2010-03-05 @ 17:28:34
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0