Får vi inte stå tillsammans, står vi inte alls! :)

På grund av mitt senaste inlägg kanske ni tror att jag brytit ihop och därför inte skrivit på ett par dagar. Ni kan vara lugna, jag är glad och mår bra. Det är bara så att jag suttit lite upptagen med min hemtenta. Jag har kommit en ganska bra bit och imorgon när Malin och Elina kommer hit och pluggar med mig tror jag faktiskt att den skulle kunna bli färdig. Hoppas, hade varit skönt. Då kan jag ta fyra dagars helt ledigt och inte ägna en enda tanke åt plugg :)

Annat som har hänt är att jag och Malin blivit av med vårt jobb. Vi är inte ledsna över det, men lite synd är det, de där extra slantarna gjorde gott i plånboken. Men saken var den att de ville att vi skulle sluta stå tillsammans och istället stå själva parallelt med varandra. Det är dödens tråkigt, jag vet det för jag gjorde det ett par veckor innan Malin började och jag lovade mig själv att aldrig utsätta mig själv för det igen. Pengar är kul och bra men det är inte värt vilket pris som hellst. Man lever bara en gång och den gången vill jag inte stå och ruttna bort i min ensamhet utanför arbetsförmedlingen. Hehe nu överdramatiserade jag kanske en liiiiten aning, men ni fattar vad jag menar ;)

Igår var det dessutom St. Patriks day, och eftersom jag har en pojkvän som är stort fan av Irland och allt som har med Irland att göra, var det naturligtvis tvunget att firas. Så hans kompis Sanga var här och vi drack öl och lyssnade på Irländsk musik. Hade lite musik-tävlingar med som vi brukar ha nu för tiden. Jag hittade lite fotoalbum som jag stundvis satt förskunken i.



Steffen har äntligen börjat bli den där knähunden som vi alltid önskat oss. Jag har sagt hela tiden att jag tror han kommer bli mer och mer kelen och vilja sitta i knät ju äldre han blir. Kanske har jag rätt. Inget ovanligt i så fall :P hehe



Ikväll har jag ridit. Hade Gerry och det gick bra :) Gjorde roliga, men svåra övningar idag.

Det är sjukt stökigt och skitigt i lägenheten, egentligen är det skamligt att bjuda hem sina vänner på pluggdag när det ser ut såhär. Men vi har planerat in en städdag på lördag så innan dess på det se ut som det gör. Man får försöka stå ut helt enkelt.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Maria

Jasså Roger tycker de e kul med musiktävlingar nuförtiden :)

2010-03-18 @ 22:08:42
Postat av: Anonym

ja å jag med :)

2010-03-19 @ 09:02:53
Postat av: Anonym

kommer du inte ihåg barnprogrammen...

2010-03-19 @ 20:00:58
Postat av: Jeanette

jo det är klart, förstod att de va de du menade :)

2010-03-19 @ 22:30:20
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0