Hemma igen efter ett par bra dagar i Karlshamn :)

Boksamtalet är avklarat! Det kändes jätte roligt och bra efteråt, skönt. Det kunde dock varat lite längre, men jag lyckades inte riktigt spinna vidare på svaren barnen gav mig så blev inte så jätte många frågor. Men de verkade ha förstått boken och de tyckte om den, de satt som tysta ljus under hela läsningen och efteråt sa en tjej i klassen, "så har tysta har vi aaldrig varit när någon läst" hehe.

Efteråt körde jag hem till mamma som inte började jobba förrän 14.00, vi körde till McDonalds och köpte lunch, mumsfilibaba :) När mamsen åkt till jobbet lyssnade jag till inspelningen av boksamtalet och skrev ner en liten sammanfattning som jag ska presentera för klassen imorgon.
När jag var klar körde jag hem till Povel och Neo. Jag läste Saga för Neo, lekte affär med Neo och satt och pratade i trappan med Neo och värmde oss under deras värmepump (eller vad det heter).
Innan jag begav mig ut på E22 till Kalmar svängde jag inom mamma på hennes jobb och sa hejdå och kollade hur hon hade det.



I bilen påväg till Kalmar lyssnade jag på "Brännmärkt", ne ljudbok jag fick låna av mamma. Den verkar asbra. Ljudbok är ett perfekt tidsfördriv när man har en bit att köra.

När jag kom hem överaskade Roger mig med en helt underbart god middag. Det var valmofröpanerad lax med grädd-pasta. Tänk vilken tur jag har som har en så snäll och duktig karl ;)

 Nu blev ni frestade va!?

Ikväll blir det tv å mys, man får ju inte missa andra avenyn! :)

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: renee

Skönt att höra att du kommit fram välbehållen.Vilken kille du har träffat. Färdig mat när man kommer hem. Har aldrig hänt mig :-(

2010-03-10 @ 19:57:03
Postat av: kerstin

Hmm inte mig heller härligt Jeanette du har träffat ett kap

Grattis gumman kram

2010-03-10 @ 20:23:39
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0