Jag har blivit skådis!!

Sådär jag, hemma efter att ha haft en förmiddag full av teatrar och uppvisningar och en eftermiddag med jobb och slit. Eller jobb och slit kan man kanske inte kalla mitt och Malins jobb för. Det var t.o.m en som hade frågat Malin hur de ens kom sig att vi fick pengar för det vi gör. Kan jag med undra, men en sak är sannerligen säker, jag hade ALDRIG gjort det gratis. Inte för att jag har särskilt tråkigt, jag och Malin brukar få tiden att gå med allt prat, men hade vi inte fått lön hade vi nog hellre suttit hemma hos någon eller på något fik eller så. Jaja massa prat om ingenting känner jag nu..
Ikväll ska man vara duktig och träna också :)
Att jag hade en förmiddag full med teatrar berodde på att det stod drama på schemat. Det var as kul, vi fick till uppgift att hitta på en saga och dramatisera den. Vår lilla dramatisering handlade om en kille som ville ha en tjej, men tjejen var redan tillsammans med en kille. Den här killen snodde ett halsband som han gav till sin tjej och den andra killen såg detta och berättade det. Men snattar-killen ville inte erkänna och de blev tvugna att duellera om saken. Vann snattar-killen skulle sanningen inte uppdagas. Snattar-killen vann och slapp därmed berätta för sin tjej att han snott halsbandet men då såg tjejen att larmet satt kvar och insåg därför att han tagit det. Hon sprang till den andra killen och så blev de kära och glada.
Fin berättelse va? Jag spelade snattar-killen.

Igår visade Roger massa roliga klipp på youtube med en kille som heter Stephen Lynch, han är ASROLIG! Lyssna här om när han sjunger om sin speciella vän som heter Ed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0