kreativitet, absolut!

Gud vad duktiga jag och Malin varit idag alltså. Jag måste säga att jag varit lite skeptisk till att plugga ihop när Roger och Sanga suttit här och plugga tillsammans. Jag har undrat om man verkligen brukar allvar och inte bara sitter och snacka om annat. Men det är ju jätte bra att plugga ihop! Om man koncentrerat sig jätte mycket länge och känner att hjärnan börjar bli överbelastad eller om man känner att man kört fast har man någon att diskutera med. Man kan reflektera och utbyta tankar och frågor emellan åt. ¨Det är ju trevligt också att slippa sita själv. Har verkligen fått jätte mycket gjort idag. Hade jag suttit hemma kanske jag gått till datorn och fastan vid att läsa bloggar eller något sånt. Eller hade jag kasnke blivit jätte frustrerad och irriterad för jag blev trött och körde fast vid någonting och inte velat arbeta mer.





Kanske var det den goda tacosen som gjorde oss så kreativa och smarta...





Eller allt socker från den här....



/Jeanette

Kommentarer
Postat av: kerstin

middagen ser jätte god ut Kommer snart:)

Du idag här i Stockholm har jag hittat en snödroppe

Våren är på väg!!!!puss kerstin

2010-03-15 @ 19:21:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Ser jättegott ut. Blir lite avis.Så nu ska du få igen. Jag vet något som inte DU vet :-)

2010-03-15 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0