Ny vecka, nya tag :)

Igår kväll hade vi lite försenat födelsedagsmys för Elina hos Elina. Vi gjorde egna hemmalagade pizzor. Gud vad gott det var! Vi riktigt dränkte dem med fyllning, bara för vi kunde, precis som det ska vara när man gör pizzor själv och får bestämma själv vad som ska vara på :)

Idag fick jag äntligen det efterlängtade samtalet från jobbet jag sökt. Ska få komma på intervju nästa torsdag, nervöst. Hoppas verkligen det går bra för jag vill så innerligt gärna ha detta jobbet!

I kvll ska jag nog ge mig på att träna. Har inte gjort det på ett par veckor nu eftersom jag haft så ont i mitt knä. Men det käns bättre nu så jag ska sätta på mig mitt knäskydd och testa på ett baspass. Känns ju som lite slöseri med pengar att betala för ett träningskort om man inte tränar.

Jag är väldigt glad för smilisar. Hur ska man annars förklara sin sinnestämning när man skriver liksom ;)

Nu ska jag se ett avsnitt eller två av one tree hill, snart klar med säsong 3. Jag längtar innerligt till att få se säsong 6. Den vänta troget i min filmhylla tills jag kollat igenom alla säsonger innan...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, "idag hade vi försenat födelsedagsmys för elina hos elina". Det lät lite roligt. jag skrattade för mig själv här i min ensamhet=) Tur att man är lättroad!

2010-03-30 @ 20:01:35
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha ja och det är tur att man kan roa :)

2010-03-30 @ 20:18:10
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Härligt att du hittat skydd så du kan träna men ta det lugnt hjärtat kram från ett soligt Stockholm

2010-03-31 @ 09:24:12
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0