Och såhär gick det...

Provjobbningen idag gick jätte bra :) Enligt mig iaf. och jag tror dem på 4 kök håller med. Hela dagaen har det matats in i min skalle hur hamburger tallrik, kebab tallrik, whopper toast, kyckling fuccacia ska se ut.. Man blir alldeles snurrig hehe. "En whopper toast" hör man. "Hur var det nu den såg ut" tänker man. Men i slutet av dagen hade jag lärt mig de flesta så det här ska nog bli hur bra som hellst. Nu är man helt slut, jag ska ligga på soffan, få fotmassage och äta nachos-chips heela kvällen.

Nyss när Roger och jag gjorde iordning gratinerade nachos-chips och guacamole löd samtalet såhär:
"Jag tänker äta upp den gamla guacamolen som står i kylen vad du än säger!", sa Roger.
"Okej, men du kan väl äta den imorgon så tar vi den här idag?", svarade jag.
"Okej", svarade Roger.
Sicken karl, han står verkligen fast vid sitt ord hehe. Är det så det kommer låta med våra framtida barn också ;)
 
Nu börjar melodifestivalen. Har inte sett en enda del final så har ingen aning hur låtarna låter.
/Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0