Om bra film, badhus och drömmar...

Dra åt helvete vad bra filmen var igår! Sevärd i allra högsta grad. Jag satt iofs. med ett krampakigt tag i Rogers hand och rykte till ett flertal gånger, men asbra var den ändå.
Idag har jag och Roger varit och simmat, det kostade 55 riksdaler MED studentrabatt. 75 utan rabatten. Det tycker jag är hutlösa priser rent ut sagt. När vi betalat så mycket kände vi att vi var tvugna att utnyttja tiden på badhuset väl, därför åkte vi vattenrutchbanan och satt i bubbelpoolen TVÅ omgångar. Gud vad skönt det är. Vi satt och pratade om vårt blivande hus där det utan tvekan måste finnas en bubbelpool, och en tunna ute på altanen som vi ska gotta oss i på vintern. Jag längtar efter vårt hus.. Om ni undra hur vi ska ha råd med allt så kan jag tala om att det kommer inte vara några problem. Roger ska nämligen jobba som överstyran på grande africa och tjäna storkovan ;) Hehe skojar bara, det där vet jag ingenting om. Men det hade ju inte varit fel...:P Men jag älskar han lika mycket om han så ska köra färjan mellan Fårö och Fårö-sund. Huvudsaken är att man trivs och är lycklig.
VI har även duschat Steffen och satt in foton i fotoalbum (Roger säger att jag säger fortoalbum, men det gör jag INTE!). Nu har vi bara två länder kvar sen är alla bilder färdiga. Men det är plågeri att sitta där med alla bilder från den bästa tiden i ens liv. Det var verkligen vår livsresa och jag önskar mig tillbaka varje dag. Jag hoppas att man någongång till i sitt liv ska få göra en sån underbar resa igen.
Malin var här en sväng också, vi letade hotell att bo på när vi ska till Köpenhamn 6-7 april, vi hittade ett, undra hur det gått med bokningen..? Vi ska ha skitkul i Köpenhamn säger jag bara!
Nu ska jag se Män som hatar kvinnor.
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

med bokningen gick det bra, glömde visst att säga det=)

2010-03-21 @ 22:14:18
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

klart du älskar Roger en sådan fin kille

Lycka till Jeanette ni kommer få kul i livet'

kram kerstin´;)

2010-03-22 @ 08:19:32
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0