Sommarens soliga dagar...

Det gick bra att rida idag, red Gerry, så slapp Polyminka tack och lov. Jag känner mig lite taskig när jag säger så. Hon är jätte fin och jag tycker om henne som häst, vill bara ine rida henne. Nog tjatat om hästarna nu va?

Jag längtar till sommaren, det är jag nog långt ifrån ensam om. Här är lite bilder från förra sommaren.

 Överaskningsgrillning som Karina fixade när vi skulle flytta till Kalmar. Gud vad glad jag blev! :)

 Lilla Hugo kom till världen.

 Fårö på Gotland

 Vattnet var intressant men läskigt för Steffen..

 Kvällar på gröningen, underbara gröningen..



 Hundbadstranden i Helsingborg.



 Midsommarafton på Gotland.

 Promenad runt ringmuren.

 Stranden vid Eksta (södra Gotland).

Nej nu får det räcka för den här gången kanske...

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0