Utkast: Mars 2, 2010

Det var verkligen INTE meningen att jag skulle träna igår! När jag och Elina kom var det passet vi skulle gå på fullbokat, då tänkte vi att vi skulle testa yoga istället, har aldrig gjort det och aldrig funderat på det heller, så det hade ju varit ett bra tillfälle när man inte hade något val. Men då var det också fullbokat! Vi stod och funderade lite och efter mycket velande kom vi fram till att vi skulle testa cirkelfys och om det inte var kul kunde vi ju bara gå där ifrån. Men det var OCKSÅ fullbokat. Då fanns det inga fler valmöjligheter och jag bestämde mig för att då får det bli solning direkt. Då var solariena SÖNDER! Kan ni fatta, det ar verkligen inte meningen att jag skulle vara på friskis över huvudtaget! Det fanns dock ett stå solarie, hade aldrig testat det, men det funkade.
När jag kom hem dröjde det inte länge förrän telefonen ringde och jag blev tillfrågad att komma på en arbetsintervju! JIPPIE! :) Det var alltså därför jag inte skulle vara på friskis.

Nu kom precis min studiegrupp och vi ska göra ett grupparbete som går ut på att dramatisera en folksaga, ska bli kul, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: renee

Lycka till :-)

2010-03-02 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0