Det är roligt när det händer saker.

Nu har jag haft mycket att göra som ni kanske märkt. De senaste dagarna har varit fulla av spontanitet, jag älskar att bara göra det man känner för ibland utan att planera allt i minsta detalj. Men det roliga är att jag älskar att planera saker in i minsta detalj också. Hur går det ihop kan man ju undra.
Igår kväll var jag med Malin oss hennes kompisar och spelade biljard. Efter biljarden kom vi på att ett besök på studentpuben inte hade varit fel. Jag kom även på att jag hade en flaska rött hemma som bara väntade på att drickas upp. Så jag och Malin skynda hem till mig, volgästade Roger och satt i vårt kök och drack upp hela flaskan, snackade skit, lekte proffs-fotografer och kollade på foton. På en timme var flaskan tom, då stack vi ner till studentpuben och mötte Johan. Självklart åt vi varsin dipptalrik inne på studentpuben och drack öl. När det stängde drog vi vidare till O'Learys, drack mer öl och sjöng TVÅ låtar karaoke. Jag var inte hemma förrän klockan tre på natten, kan ni tänka er, en onsdag kväll? :)





Man kan ju undra vad det är för intressant samtal de är inne i här...

Idag när jag vaknade kände jag är starkt behov av att åka till skopunkten och pröva de där skorna jag sett i reklambladet. Ja messade Malin och frågade om hon var sugen att åka dit och kolla med mig (och äta på burger king), det ville hon :) De satt som ett smeck och jag hittade även 3 andra par.. Idag köpte jag alltså fyra par skor för 590 spänn. Det vore ju dumt att inte köpa dem. Kolla bara så snygga.



Fick med mig en assnygg skjorta från ginatricot hem också.
 Efter vår lilla utflykt till Hamsa city hämta Johan upp oss och Steffen, med sig hade han sin pappas hund, och vi åkte till svinö för att gå en promenad med vovvarna. Där är så fint.









Idag har även jag och Roger hunnit med att storhandla och nyss kom jag hem från ridningen. Maria var med, det var roligt att hon ville följa med och titta. Det gick jätte bra att rida idag dessutom! Hoppade tre hinder och det var det bästa jag gjort sa ridläraren till mig. Kul :)
Nu ska jag äta lite kvällsmacka sen är det nog snart dags för sängen.

Kram kram




Kommentarer
Postat av: kerstin

hej vad roligt ni verka ha alla stundenter...jag vill med drick öl på en onsdag....ha det gott gumman kram kerstin

2010-03-25 @ 22:56:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: malin

Vilka trevligheter vi hittar på=)

2010-03-25 @ 22:56:33
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

snygga skor

2010-03-25 @ 22:57:05
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja att vara student är faktiskt helt underbart! :)Tack :)

Ja Malin, det gör vi verkligen!!

2010-03-26 @ 11:18:58
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0