Så här spenderade jag min helg :)

Jag har haft en super trevlig helg tillsammans med Roger och hans systra och deras pojkvänner! Vi har hittat på en massa roligheter och egentligen är jag alldeles för trött för att skriva om det nu. Men eftersom det är nyheter på tv och jag väntar på att Johan Falk filmen ska fortsätta, kan jag ju lika gärna uppdatera lite blogg :)

Hela gänget kom vid 18-tiden i fredags. Jag hade varit lite fundersam hur vi skulle få plats att äta och sånt allihopa men jag kom på att vi kunde lyfta in mitt gamla datorbord i köket och ha som extra bord, det funkade alldeles utmärkt! Vi beställde hem thai-mat, drack diverse alkoholhaltiga drycker samt sjöng lite singstar.

På lördagen gick vi en runda på stan, jag köpte en grill-kokbok, en färjglad kjol och ansiktskräm + tvätt. Robert, min lillebror, kom också in till stan och åt lunch tillsammans med oss.
På kvällen gjorde vi fondue. Mmm vad gott det är.



Efter vi ätit var det dags att släcka alla lampor och stänga av musiken, eath hour var inne. Vi tände massa ljus, sen spelade Roger gitarr och vi sjöng. Jätte mysigt! Han är så jäkla duktig!



När vi fick sätta igång elektriciteten igen sjöng vi singstar igen :) Det är så roligt!



 Elin fixade mitt hår, hon är asduktig.



Vid 12 tog vi en taxi till stan (vi åkte taxi eftersom det regnade, annars hade vi självklart gått!). Vi ställde oss i kön till palace, väl inne dansade vi loss som bara den, allihop! En skit kul kväll helt enkelt! :)

Idag fyller min mamma och min brorson Neo år. STORT GRATTIS!



Till kvällsmat idag slängde jag och Roger ihop resterna från gårdagens fondue, jäkla vad gott det blev!!



Nu är det snart äntligen dags att krypa under täcket denna söndag kväll. Har varit en toppen helg, det är kul med besök.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ha ha vad bra att ni fick plats hur många syskon är de i Rogers fam?

Kommer du ihåg de året i Karlshamn när jag kom ner med tre grabbar vi var många hos Renee då men vad kul vi hade?

tack för att du påminde mig om datumet idag..L

Du hur många besökare ska man ha på en blogg så man kännar på den?kram

2010-03-29 @ 18:52:25
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Va bra att din helg blev lyckad.Visst är det kul med besök. Det får ju jag nästa helg :-)

2010-03-29 @ 19:03:07
Postat av: Jeanette

Ja det är jätte kul med besök :)

De är 3 st. Roger har två syrror.

Ja de gör jag, det va riktigt kul :)

Jag vet faktiskt inte hur många beökare man behöver ha för att tjäna på bloggen..

2010-03-30 @ 15:40:02
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0