Hemmagjord hamburgre och planering.

Idag lagade vi hemmagjorda hamburgare. Fy fasiken vad gott!



NU har Malin varit här. Vi har planerat vår Köpenhamns resa nästa vecka. Tisdag-onsdag. Vi har skrivit en liten lista på saker vi ska ha med oss. Malin försökte argumentera mot en hårfön, men DÅ sa jag ifrån, en hårfön måste man ha! Vi kollade även upp lite ställen och platser vi tänkt besöka. Bl.a. följande:
*Believe it or not (museum)
*Guines rekord (museum)
*Ice bar (en bar där ALLT består av is)
*Vor Frelsers kirke
*Christiania
*Shoppa
*Festa
*Äta

Vi insåg att anledningen till att vårt hotell var så billigt är för den ligger i hörnet vid Istergade, som är Köpenhamns HORGATA!! Jag blev lite smått nervös över det, men vi får väl ta taxi hem på kvällen eller nåt. Vill ju inte bli inslängd i någon bil i tron att jag är en.... Eller råka ut för någon knarksmugglare eller något...
Jaja, trippen kommer i vilket fall som hellst bli ASBRA! :)

Imorgon efter ridningen åker jag, Rger, Robert och Steffen till Karlshamn över påskhelgen. Där ska firas inte mindre än tre födelsedagar. Det ni! Mamma, Neo och kusin Mikaela.

Kram på er!

Sen vill jag säga att jag tänker på en vän, jag vill krama henne och säga att allt kommer bli bra, för det kommer det.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Hej tack Jeanette!

Hoppas somsagt var att ni får en underbar påsk

Hälsa Mamma med en kram gratta alla som fyller år.

Hälsa KG med familj.Glad Påsk kerstin

2010-03-31 @ 22:05:19
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0