Utslagen en fredagskväll..

Igår kväll när Roger kommit hem efter att ha varit i Nybro och pluggat städa vi lite och sen lagade vi mat, och vad passar väl bättre en fredagskväll än fläskfile (hittade billig på Maxi förra torsdagen), klyftpotatis och beanaissås? Mmm..



Resten av kvällen låg jag helt utslagen på soffan. Det är ett hårt liv man lever hehe. Inte en lugn stund. Jag orkade alltså inte hålla mig vaken genom hela "solsidan" Jävla skit!



Nu ska jag fått som attan byta om och köra till stallet. Har en gång att rida igen. Sen kommer KARINA och DANNE, JIPPIE!!

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: kerstin

ser så gott ut ha en underbar lördag här är det härligt idag sol

kram kerstin

2010-03-06 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0