Varmt och skönt idag va!?

Idag har vi varit och kollat på ett hunddagis, det så bra ut, så får jag bara ett jobb nu är sommarproblemen lösta. Roger har antagligen hittat en båt han ska vara på i sommar, tyvärr kanske han kommer vara borta heeela sommaren, det vill jag iofs inte men jag förstår att det är bra för honom.
Bilen fick sig en dusch idag, det behövdes verkligen!! Över påsk när vi är i Karlshamn ska vi tvätta bilen ordentligt inuti också.
Nu har vi städat lägenheten, för ikväll får vi besök. Rogers båda systra Johanna och Elin kommer på besök och med sig har de sina pojkvänner, Rickard och Widde. Det blir nog en trevlig helg :)
Och våren har kommit mina vänner! Vi satt på balkongen innan och drack en varsin påskmust och sola, det var jätte varmt! Hoppas värmen är här för att stanna.
 Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Glad påsk önskar jag er hälsa mitt älskade Karlshamn kram kerstin

2010-03-28 @ 21:26:29
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0