Dublin here we come...

Nu har jag och Roger bokat en liten weekend-trip till Irland 15-18 juli :) Kommer bli mega kul. Har suttit och surfat runt för att se vad Dublin har att erbjuda. Där finns ju HUR mcket som hellst. Ett vecko-slut kommer vara alldeles för kort tid, det inser jag det. Men jag antar att det inte kommer bli enda gången vi åker dit. En liten aptit-retare bara.  Det jag ser fram emot mest är Rogers riverdans på pubrundan, kommer bli SÅ KUL! Hahaha

Nu är praktiken slut och idag var första dagen tillbaka på storken igen. Jag saknar redan lärarna och ungarna. Man kom ju in i det så bra, började känna att man var ett del av arbetslaget. När de satt och planerade vad de skulle göra nästa år när barnen går i tvåan kände jag bara, "men jag då?jag vill också vra med då!".  Det känns kul att veta att de trivdes lika bra med mig som jag md dem. :)

I morgon ska jag parkera mig framför datorn och skriva klart mitt utvecklingsarbete. Hoppas verkligen att jag lyckas bra med det! Anna och Lisa har redan dskuterat att jag dem vill ge mig VG på VFU'n, men då gäller det att jag lyckas med utvecklingsarbetet med. Jag tror att de hänger ihp iaf.
Medan jag skriver på mitt arbete imorgon kommer Roger och hans kompis Sanga ligga här och va bakis. Mohaha vad musik jag ska spela! Dem ska ut ikväll och fira att de nu har sommarlov! De skrev sin sista tenta idag.

Nu ska jg gå ens väng med lilla hunden, han gnäller och springer runt mina ben och jag tror det betyder, "Matte jag är kissig, jag är kissig, JAG ÄR KISSIG NU!!!"

Over and out.

Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt att Åka iväg till Irland.

Är du i Karlshamn under festivalen?

kram må gott lycka till med raporten

2010-05-19 @ 19:09:43
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Jag vill också följa med :-(

2010-05-19 @ 20:15:38
Postat av: Anonym

Nej jag jobbar tyvärr hela festivalen :(

2010-05-19 @ 22:34:44
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

ok kanske ett par dagar om jag får och kan och mår bra kram

2010-05-21 @ 08:13:12
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

trevlig helg kram

2010-05-22 @ 12:08:13
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0