Slutet av tunneln..

Jag tror att jag kan börja se min hemtenta som klar! Jippie! Den behövs kanske rättas och justeras lite men överlag är den klar. Jag kanske inte vill påstå att jag är super mega nöjd, men den får duga helt enkelt. Blir den inte godkänd är det väl bara att kompletera, orkar inte kämpa för mycket nu innan jag vet. Tänk om jag gör det i onödan i så fall :P Man ska vara lagom lat som student fick jag lära mig en gång :)
Jag är väldigt duktig denna veckan, jobbar och pluggar varje dag. Med det sociala är det dock sämre. Det är tråkigt att inte träffa någon och bara umgås, men man kan inte göra allt. Min lägenhet ser förjävlig ut och hade verkligen behövt städas. Dessutom behöver jag packa inför både helgen (då jag ska på halloween fest igen, fast i Helsingborg) OCH för kommande fem veckor då jag ska göra min VFU i Karlshamn. Kommer bli tråkigt att vara ifrån Kalmar och alla här så länge.. :( Men förhoppningsvis bli VFU'n kul iaf. Det finns ytterligare ett par saker jag måste hinna med innan helgen. Jag måste komma på vad jag ska vara på festen, det är ju utklädnads tvång då med. Och jag måste tvätta och handla lite viktiga saker som fattas här hemma.


Hulken! Halloween 2007

Kommentarer
Postat av: renee

Ska du vara här hemma hos mig i fem veckor????????

Hur ska vi klara det du åker väl hem på helgen?????

Skojar bara :-)

2010-11-04 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0