Blodgivare.

Idag har jag varit och lämnat ifrån mig 4,5 dl blod. Vilken hjälte jag är :) Jag tycker det är mysigt med sjukhus, jag vet jag är konstig. Men de är så snälla där och tar hand om en och ser till att man mår bra.
Efter det gav jag Steffen ny frisyr, klippte han inte sist vi duschade honom så han blev säkert ett antal kilo lättare.
Nu är det snart dags för skola för första gången på nästan en vecka. Det är dags för grammatik och jag verkar ha köpt fel bok, hur ska det här gå...
Aja, hade inte så mycket att säga just nu. Ska kolla på jätte söta schäfer valpar ikväll :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: kerstin

Bra Jeanette att du lämnar blod kram på dig

2010-10-06 @ 18:58:13
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Det låter ju bra att du kan och har lämnat blod. Det behövs alltid. Kram

2010-10-06 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0