Känner ni en idiot? Här har ni en..

Oroade jag mig för hur det skulle gå att ta tunnelbanorna när jag kom upp till Stockholm? Va, gjorde jag det? Det var inga som hellst problem. Nej det ända jag, största idioten på planeten, hade problem med var att ta BUSSEN FRÅN KALMAR! Fattar ni? Jag missade bussen!!! Inte för att jag försov mig eller för att jag på något vis blev försenad. Nej helt enkelt för att jag är så jävla korkad att jag inte ens dubbelkollade på biljetten vilken TID min buss skulle går. Inte förrän klockan 09.10 imorse fick jag för mig att kolla på biljetten. Där står det klart och tydligt att min buss skulle gå 08.30. Alltså för 40 minter sedan. Jag fick panik, det förstår ni nog. Men Roger är sansad och beställer en ny till mig som jag får betala 900 jävla spänn för. Grr. Jag som var så glad över min billiga bussbiljett jag hittat.. Hoppas nu jag inte missar bussen hem också...
Jag är iaf framme nu. Jag ligger i sängen och dricker vin medan Maria fixar håret, vilket kommer ta en evighet..men den som väntar på något... Det väntas pubrunda ikväll, kommer bli skit bra tror jag!! :)

Kommentarer
Postat av: Roger

Förra gången var det flyget från Bali. Då var vi ett helt DYGN efter. Nu var det ju bara en ynka liten timme, så det går ju åt rätt håll i alla fall :) Hoppas ni får en underbar kväll i huvudstaden1 Jag är avundsjuk... Puss!

2010-10-01 @ 20:00:10
Postat av: Karina

haha näämen jeanette!! stackare.. du som va så stolt över att du fixat den i god tid o allt!

2010-10-03 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0