Saker att vara arg över och saker att bekänna...

För det första! Vad i h**vete är det jag ser?? SNÖ?! Är det här ett skämt eller? Det är den 21 oktober ffs. Ska jag behöva stå ut med denna äckliga, vidrgia, kalla, hemska, skit snö i typ ett halvår så tänker jag gräva en tunnel ner till Kina eller iaf ta flyget till betydligt varmare breddgrader och stanna där! (Hade varit en önskan iaf...)

För det andra så har något hänt med mina msn kontakter. Jag, någon (eftersom jag inte ens vet hur man gör) blockerat ALLA kontakter på min msn. Varför dettta? Hur tar man bort blockeringen? Har lyckats få bort den på några men då måste jag gå in på varje enskild och göra det och det orkar jag ju inte heller..

Sen vill jag skryta lite om min otroligt smarta hund. Han har ju som ni vet haft öroninflamation i två veckor och därför fått tio örondroppar i sitt onda öra morgon och kväll i två veckor. De första dagarna var det en rejäl brottningsmatch och man fattade inte hur denna lilla varelse kunde vara så stark. Vi fick verkligen kämpa för att få i han dem. Nu på slutet hade han blivit så fäst vid dem att han varje morgon och kväll ställde sig och gnällde nedanför platsen där dropparna stod och vi kunde få han att göra alla möjliga sortes konster BARA för att han ville vara duktig så att han skulle få sina droppar. På återbesöket hos veterinären berättade Roger dettan när hon frågade hur det gått med dropparna. Då sa hon att Steffen var en riktigt smart liten rackare. En del hundar förstår att det blir bättre på ett ställe om de får något obehagligt där och vill då ha det. Men det är långt ifrån alla som förstår detta samband.



Sen borde jag kanske förklara lite av vad som hänt i mitt liv. Det är slut mellan mig och Roger. Det var jag som kom med initiativet eftersom jag kände att vi utvecklats till att vara mer kompisar än något annat. Självklart är det sorgligt eftersom man ändå trott att vi skulle leva vårt liv tillsammans men man kan inte styra över sina känslor. Men jag tycker om han jätte mycket och han är en otroligt bra kille! Det ska ni veta tjejer ;)

Ha en bra torsdag gott folk!

Kommentarer
Postat av: karina

Haha mega roligt inlägg ;) liite väl tidigt med snö tycker jag med!

Gå in o ändra ditt lösenord på msn, va jag tvungen o göra när jag skickat ut saker till alla mina kontakter + att kontakterna försvunnit.



SAKNAR DIG! :*

2010-10-22 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0