Tid

Mina dagar är fullspäckade och jag börjar faktiskt bli lite oroad över NÄR jag ska skriva min hemtenta. Visst, det är en prioteringsfråga men jag prioterar faktiskt inte ENBART efter hjärtat. Det som kommer uppta min tid är mestadels jobb, har tackat jag till jobb varje dag nu innan praktiken men jag behöver verkligen pengarna. Jag är ju själv med en rätt saftig hyra (för studiebidraget) och kommer inte kunna jobba under de fem veckorna jag gör praktik.
Igår jobbade jag på två ställen, 7.30-12.30 i Trekkanten sen 13.30-18.00 i Rinkabyholm. Där hade jag ensam stängningen och skulle släcka och låsa och se till att alla barn blev hämtade. När jag kom hem hade jag 20 min på mig att duscha, ät och lite annat innan jag fick besök. Alex, Johan, Malin, Ellen och Damm var här. Vi skulle planera halloween och se skräckfilm. Jag tror dock inte att vi kom fram till något vettigt om lördag. Vi ska vara hos Johan eller Alex och vid senare tillfälle ska vi få ett sms om vad var och en ska handla. Bra planering va? hehe.
Kommer bli en skit rolig helg. Förrutom halloween kommer mamma imorgon och hälsar på och på lördag kommer Maria, hon ska vara med på festen med :) I looove festligheter och besök :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0