Tillstånd: Hungrig

Gaaahhhh jag är så hungrig! Jag vill slita mitt hår. Ni vet sådär hungrig att man inte vet vart man ska ta vägen. Man försöker febrilt komma på något att sysselsätta sig med så man ska stå ut till maten varit sin tid i ugnen och man äntligen kan slå sig ner och börja äta av maten. Maten är såklart då alldeles för varm så man bränner sig på tungan. Dessutom äter man på tok för snabbt så man får ont i magen. Detta ska inte hända idag, nu när jag skrivit om det är jag ju förberedd och införstådd med vad som kan hända. Ha, tror jag ja, jag kommer förmodligen sitta och SLEVA i mig tacogratäng inom en snar framtid. Och titta! Nu är det bara 10-15 min kvar :)

Denna veckan har vi drama i skolan. Vi ska sätta ihop ett collage av texterna vi produserade för ett par veckor sedan. I min grupp slog vi ihop texterna till något slags olika-delar-av-en-tjejs-liv typ. Det blir en himla sorglig historia. Mer kan jag inte berätta, på fredag ska den spelas upp.

Nu har det gått några minuter till.... Räddningen är nära.. Det värsta är att jag råkat äta upp nästan alla nachoschips som Roger köpt för att bjuda sina vänner på ikväll som ska komma hit och dricka öl så nu måste jag köpa en ny påse. Jag slängde ihop en guccamole med lite snabbt, så jäkla gott och dippa! Förstår ni hur hungrig jag är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0