Tisdag morgon.

Här har varit en kreativ morgon vill jag lova. Efter att ha slocknat fem minuter in i en film igår kväll klockan 20.30 kunde jag pigg vakna klockan 8 i morse och stiga upp. Började med att klippa Steffen som vi duschade igår kväll. Han är så gosig och fin nu :) Sen har jag dammsugat, torkat golv, dammat och nu även duschat. Snart dags för frulle, jag är hungrig nu. Får se om man får lite gjort på hemtentan med innan jag ska vara i skolan klockan 13.00 och spela teater. Var hemma hos Malin igår ett par timmar för att plugga på tentan, det gick väl sådär. Vi pratade bra mycket mer än vi pluggade om man säger så.. Men vi har så mycket att prata om nu för tiden :)
Ikväll bryter vi vår onsdags tradition lite och ska vara hemma hos Johan och spela spel istället. :)

Nej magen kurrar! Höres!

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh jag blev jätterädd när jag började läsa och det stod att du haft "en kreativ morgon", för jag trodde att du menade att du skrivit på hemtentan heeeela dagen! Usch vad jag blev rädd då, då hade ju jag varit ännu mer behind! Men så läste jag vidare och du hade ju bara städat och fixat stefan, puh! Ses ikväll!

2010-10-20 @ 11:56:19
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

Du är så duktig kom upp till mig med och städa vet jag!!Kram

2010-10-20 @ 21:16:13
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0