Upp och hoppa!

I morse klockan 07.30 fick jag tre sms om att jobba i förskoleklassen på Rinkabyholmsskolan (så många var alltså sjuka idag). Jag tackade ja till ett av dem, 07.35 fick jag svar att jag blivit tilldelad jobbet. Tiden var 08.00-15.30. Jag hade alltså 25 minuter på mig att äta frukost, klä på mig, borsta tänderna, googla var det låg nånstans och köra dit. Jag tycker jag var rätt effektiv som bara kom 10 min sent.
Man blir trött av att ta hand om barn en hel dag (fick ha dem själv en rätt stor del dessutom) så då passade det utmärkt med ett yoga-pass på friskis. Det var första gången jag testade yoga och jag måste säg att jag gillade det. Inget jag vill gå på varje vecka kanske, men någon gång ibland för att att varva ner, slappna av och strecka ut sig.
Nu har jag försökt plugga lite, har grupptenta på Grammatiken i morgon. Tv'n lockar dock mer än grammatiken denna kväll (konstigt va?) men jag tror det ska gå bra imorgon iaf. I vilket fall som hellst är det ju grupptenta så glädjen eller sorgen delar man ju med varandra om man lyckas eller misslyckas. We go together.
Natti Natt.

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej grattis snabb du var kram ¨

Här är det frost på morgonen när jag åkte

kerstin

2010-10-11 @ 21:45:18
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0