En natt på jobbet..

Har jobbat inatt och om en timme slutar jag, JIPPIE! Jag är jätte trött så ska bli så himla skönt att komma hem och sova. Hoppas verkligen att jag kan sova idag, sist jag jobbade natt gick det ju inte så bra. I eftermiddag kommer dels KG och Gunilla och ska sova över för de ska på 50 års kalas i Kalmar och sen ska jag på fest. Så då vill man ju vara pigg och på G. Steffen och Roger är på Gotland i helgen, hoppas de mår bra.

Jag tänkte egentligen gå in och se om jag kunde hitta något i kursplanen i svenska som jag kunde knyta till mitt integrerings arbete (som även är terminens hemtenta) som jag börjat spåna lite på inatt. Men den verkar vara nerlagd för tillfället (eller för alltid men det hoppas jag inte) så jag gick in på felsms.com istället. Fy farao vilken rolig sida. Jag sitter här och skrattar högt för mig själv. Hoppas jag inte väcker tjejen jag är assisten åt. Många inlägg är rätt orumsrena och det är oftast dem som är roligast med. Men många rumsrena är roliga också. T.ex.
Till: Pappa
Sms: Vad har du för bil?
Svar: Det är en volvo men det måste du väl veta?

Förklaring: En kompis skulle hämta upp mig och jag ville veta vilken bil jag skulle hålla utkik efter. Klart som korvspad att jag vet vad vi har för bil. /Nina


Till: Pappa
Sms: Se till att du betalar tillbaka det du är skyldig.
Svar: Och det skall du säga?

Förklaring: En vän till mig har varit skyldig mig pengar en längre tid och nu ringde hon oc frågade om hon fick låna mer. Så smset var till henne och inte min pappa som nu hade rätt.

Till:
Pappa
Sms: Hur vet man om man är bög eller inte?
Svar: Du vet väl om du gillar korvar eller korvbröd? Undrar du för din egen räkning?

Förklaring: Jag skulle fråga min vän av ren nyfikenhet. Han är homosexuell och inte jag. Pappa tog det bra men vet inte om jag tycker hans förklaring var så bra?


Till: Mamma
Sms: Fan vilken träningsverk jag har i kroppen efter allt pökande igår!
Svar: I muskler du inte har använt på länge eller?

Förklaring: Hade träffat en tjej på en fest och skulle skicka detta till polaren dagen efter. Ringde snabbt upp mamma, hon förstod att jag hade skickat fel :)

Till: Mormor
Sms: Jag blev så rädd så att jag tror att tampongen flög ur.
Svar: Vad var det då som hände?

Förklaring: Skulle skicka lite onödig info till min vän men skickade till mormor som märkligt nog svarade på mitt sms. Nu skäms jag när jag träffar henne. /Kim

Till: Pappa
Sms: Du måste förklara sen hur en snopp ser ut omskuren. Jag fattar inte riktigt.
Svar: Bättre att du frågar mamma. Hon kan förklara bättre. Men det är som andra fast huden inte finns. Ser ut som vanligt fast med huden tillbaka dragen.

Förklaring: Fan vad utförligt svara jag fick. Smset skulle till en killkompis som sagt att han är omskuren. Nu vet jag i alla fall hur det ser ut.

Jaa..tur att det finns internetsidor man kan roa sig med en vaken natt. Nu har det nästan gått en timme sen jag började skriva inlägget så nu slutar jag snart. säng, säng, sova, sova säng, säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0