En höstig pluggdag!

Det har hänt mycket de senaste dagarna. Roger har hittat ett tillfälligt boende så han flyttade ut igår. Självklart var det sorgligt men eftersom vi nu gjort slut är det bra att vi har varsit boende.

På kvällen var det canasta-time igen och den här gången var det jag som var värdinna. Jag bjöd på svampfylld pasta och kyckling på grönsaksbedd (kommer inte riktigt på vad jag ska kalla det så ursäkta om det låter töntigt). Den här gången var det killarnas tur att vinna. Synd för mig och Malin men kul för dem :) Sen kollade vi på Ice age 2, så jäkla rolig film det där!
Sen sov Malin över här :) Mysigt.
När vi vakna i morse gick vi med steffen, åt frukost och satte oss för att plugga på vår hemtenta. Blev dock lite mer snack om annat och sms'ande än pluggande, men vi försökte iaf. Sen började vi vår vanliga diskussion om lunch. Hade egentligen mat kvar sen igår som vi skulle äta men argumentationen slutade lika busenkelt som vanlig med att vi gick till McDonalds. Sen har vi lekt på lekplatsen. Gungade på en jätte rolig snurrgunga och klättrade så högt vi kunde och vågade i en klätterställning. Vi beundrade de fina höstlövs beklädda träden och tog en massa bilder.



















Nu ska jag nog återgå till hemtentan..en liten stund till iaf.
Etersom Roger flyttat har han såklart tagit med sin nya fina daor så jag sitter här med min gamla sunkiga igen, den där jag typ tappar hälften av alla boksäverna..så ursäkta om det bli lite svårt att läsa ibland.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0