We are the champions my friend.....:)

Gårkvällens canasta-spel blev minst sagt dramatisk! Efter andra om gången låg jag och Johan under med 2000 poäng (man ska komma först till 5000 för er som inte vet) och vi var nära att ge upp. Vi tyog dock vårt förnuft till fånga, ska man förlora ska man göra det på riktgit och inte för att man gett upp anser jag. Efter tredje omgången låg vi 1000 poäng under och Malin och Alex låg bara 180 poäng från vinst, nu började deras humör svika.. Fjärde och sista omgången var en helt sjuk omgång för mig och Johan, Johan lägger ut tre högar med 6 kort i varje (7 blir en canasta och massa poäng). Just dem korten han la ut hade jag en av varje av på handen. Vad är odsen liksom? Det hela slutar med att Johan och jag vinner med 500 eller 600 poäng, minns inte riktigt, jag minns bara att vi VANN!!!!!! :) Det här gamet slutade alltså 3-2 till Johan och mig och nu är det dags att byta lag.
Vi var hos Johan igår och han hade lagat mega god mat! Lax och några squash-plättar, MUMS.

Nu ska jag fortsätta städa lite, sen ska jag och Malin fika lite :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Hej vi flyttar lördagen den 30/11 allt bra här Hur mår ni?

2010-10-05 @ 18:51:03
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0