Hos frisören blir man fin, mycket finare än hos någon annan...

"Jag är avundsjuk på din självdiciplin", sa Roger precis till mig efter att jag suttit med näsan i boken hela eftermiddagen och kvällen. "Jo kanske men hade jag verklgien haft självdiciplin hade jag börjat med den här bokebn för två veckor sen istället för att sitta tre hela dagar nu". Nu ger jag iaf upp, klcoakn är halv tio, jag har missat ännu ett avsnitt av idol, vad mer kan man begära?

Kommer ni ihåg sagan jag skrev förra veckan? Idag handlade grupparbetet om att skriva en dikt med sagan som grund. Såhär blev den:
De tror de kan följa
Men jag, jag ser allt
Det trams de har för sig
jag ser det som dallt
Nej, väck ska den slashas,
bort från min mark
Till dottern min jag ska finna
en karl som är stark
Visst är jag poetisk??!

Imorgon klockan 15.00 ska jag klippa mig :) Jag älskar att gå till frisören.

 Spola fram 20 sekunder så ska ni få höra en fin melodi. haha

Nu ska jag sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Kram Jeanette sov gott kram hälsa

2010-09-28 @ 21:54:31
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

Klart du klarar dig i den stora staden.Vad ska du göra här?vart bor du?

när åker du hem igen kram kram

2010-09-30 @ 08:11:07
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0