Man blir blåst av en maskin, ifrån nacken ända fram i pannan..

Är du sugen på att klippa dig men vet inte vilken frisör du ska välja? I så fall kan jag varm rekomendera Sofie på klipp1. Inte nog med att hon är grym på att klippa, slingar och fixa snygga frisyrer. Dessutom är hon trevlig, lyhörd och intresserad. Jag har klippt mig där EN gång förrut och det var 6 augusti ändå kom hon ihåg att jag då skulle på brölopp, att Roger jobbade och var iväg i perioder och andra saker vi pratade om.
Så här blev frissan



Igår var vi först och spelade biljard (gick inte särskilt bra för mig) sen på KM och åt nachostallrik och drack öl (det gick bättre). Självklart var det ingen av killarna som såg att jag klippt mig, typiskt killar...
Nu ska jag äta frulle sen är det dags att cykla till skolan och skriva den omtalade duggan. Hoppas jag klarade den trots att jag struntade i att läsa de sista kapitlerna och trots att jag ändå drack fyra öl igår...

tjao

Kommentarer
Postat av: karina

Ååh vad fin du blev:) ka? kc? .. KKKKMMMMMMM haha

2010-09-30 @ 13:40:35
Postat av: jeanetta

tack:) hahaja det verkar inte vara lätt för dig det där med KM haha skönt att du fick veta vem som ägde armbanden va?

2010-09-30 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0