Jag har något viktigt att berätta!!!!1

Få dagar pirrar det i kroppen så mycket som det gjort idag. Hela dagen var en lång väntan. Klockan 16.00 träffade vi, Alex och jag, mäklaren och säljaren i mäklarens konferrensrum. En timme senare var papprena påskrivna och jag och Alex ska nu bara vänta, längta och planera i lite mindre än tre månader sen får vi flytta in i vårt alldeles egna superfina hus! Det är svårt att smälta att man just tagit ett så här stort steg i livet, men jag har en otroligt stark känsla av att det här kommer bli något alldeles underbart bra!

Jag önskar att jag kunde lägga upp bilder på huset, men de är redan borttagna från hemnet. Imorgon ska vi till huset och få lite privat genomgång av husets alla skymslen och vrår, kanske att man kan ta en liten bild då.. :) Åh vad jag längtar.

Den här vintern kommer nog gå fort. Om två veckor reser vi till Mexico och när vi kommer hem är det bara att börja packa och välja tapeter och färg och annat skoj, sen börjar flytten och sen är det vår! WEEI! :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

hej tack julen var toppen bra

Grattis till ert nya hus Vart ligger det?

Hälsa alla och jätte grattis Kram Lycka till

2011-12-28 @ 23:03:45
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med hus! Jag vill också bo i hus någpn gång. Men, är det inte ganska tidigt? Ni har väll inte vart ihop så länge? Var inte du tsm med n¨gon annan nyss?

2011-12-28 @ 23:36:25
Postat av: sofia söderberg

Grattis! Välkommen till gänget! Känns lite bittert bara att ni får flytta in innan mig och Simon :P Haha men riktigt skoj för er!

2011-12-30 @ 11:14:03
URL: http://pheew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0