Tenta och gamal bilder.

Nyss hemkomemn efter att ha skrivit fysik-tenta. Det känns som det gick jätte bra så det hoppas jag också att den gjorde! Snart ska jag gå på stan med lillebror och handla julklappar sen blir det julmys hos Linda, med julklappsspel och julfika :)

 

Häromdagen fick jag en lite hyacínt av Alex, med motiveringen, "för den är liten och söt precis som du". Det tyckte jag var rart :)

 

 

Alex har fört över bilderna från sin telefon, så här komemr lite gamal bilder :)

 

 

 

Iprem och sitt föl :)

 

 

Modige-Alex som också vågade sätta sig på hästryggen :)

 

Det fanns visst itne aå många bilder. Trevlig helg gott folk! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0