En man?

Läste precis en rolig statusuppdatering som jag snodde från Kerstin.

Mannen är kvinnans bästa vän. Han hjälper henne när hon är osäker, tröstar henne efter en dålig dag, inspirerar henne till att göra saker hon aldrig trodde var möjligt, gör henne redo att uttrycka sina djupa känslor, gör att hon alltid känner sig som den vackraste i rummet och låter henne vara trygg, sexig, och oöverträffbar. Nej vänta !.........!! Jag tänker på VIN. Det är VIN som gör allt detta. FÖRLÅT!!

Nu kommer snart Sofie snart hit, vi ska ägna x antal timmar åt att skriva en observationsuppgift på fyra sidor. Puh, hoppas det går bra! Ieftermiddag väntas till stans-häng. Men jag har köpfärbud! Måtte jag komma ihåg det..
Och vet ni ikväll, då ska jag göra något nytt! Jag och Alex ska börja bugg-kurs, det ni! 
På fredag ska jag jobba natt. Var ett tag sen nu, hoppas det går bra och HOPPAS jag kan sova dagen efter. Jag kanske ska börja dra ut på sovmorgnarna redan imorgon i förebyggande syft. Försöka vända dygnet lite.


Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha lånar den

2011-01-30 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0