Gott nytt år.

Det märks på läsarna att jag inte är så duktig på att uppdatera bloggen för tillfället. Jag ska bättra mig hoppas jag.

Ta det lugnt när ni är ute och går kära vänner! Idag halkade jag omkull rejält och slog mig både gul och blå På höften, knät, armbågen och stukad handled. (Nu låter det som om jag var nära döden, så illa kasnke det inte var haha) Men pinsamt var det. Tur att jag inte gick själv.

Saker börjar väl så smått återgå till det normala. Skolan började redan idag igen. Sen var jag och luncha med Malin och Cecilia. Efter det gick jag Malin och Ellen en långpromenad som slutade på McDonalds. Efter det, vidare hem till mig. Karin, Alex och Johan kom också och vi spelade ett asroligt kortspel som jag tyvärr förlorade. Bättre lycka näst gång.
Så nu vet ni PRECIS allt jag gjort idag, förstår att ni gärna ville veta det.

Nyårs afton var helt perfekt!! Hade riktigt jävla roligt men man mådde som man förtjänade resten av helgen. Tyvärr togs det inte så mycket bilder. Men det är väl ett bevis på att man hade roligt ;) Några har jag så slänger kanske upp ett par när jag orkat leta rätt på kameran.

Bye bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0