KTM 690

Tillbaka i Kalmar igen efter två dagars roadtrip med Alex. I torsdags morgon hämta vi upp släp och grejer och begav oss till Karlskrona. Alex hade nämligen hittat en ny motorcykel han var sugen på. Den föll honom i smaken precis som planerat så vi åkte från Karlskrona med fullastat släp. Jag tycker synd om honom dock. Han har precis köpt ny mc men så måste han vänta flera månader innan han få provköra. Det är ju som att hålla upp en klubba framför ett barn men inte låta det smaka. Jag är jävligt sugen själv på ett provåk så det är lite synd om mig med..

Såhär ser den ut


Vi körde vidare till Karlshamn (nästan på vägen ju hehe) och hälsade på mamma och Robert. Vi käkade tacos sen lärde jag och Alex dem Canasta. Alex och Robert vann, kändes lite tungt. Men dagen efter var mamma jävligt sugen på en revanch och då minsann vann vi! :) Vi körde en omgång "så det kan låta" med. Då var jag och Alex på lag och vann.
Sen körde vi hem till Kalmar igen. Lastade av motorcykeln hos Alex pappa vilket resulterade i ett skadat knä men gick annars smidigare än vi trott. Vi är för jäkla bra!

Igår fick jag även känna på hur det är att bli facerapead. Jag har lärt mig att aldrig lämnar sin facebook obevakad. Min lillebror skrev in meningen "Jag har en tam apa som heter torbjörn som jag drömmer att jag har sex med varje fredag :S sjukt skumt." En rätt rolig mening ändå hehe..Synd den hamnar på min fejja bara haha.. Fast det gör inte så mycket :) Men hämden är ljuv...


Kommentarer
Postat av: kerstin

Härligt med en ny Mc Grattis till han

och så har han värdens bästa Jeanette med Kram på er

Lycka till

2011-01-09 @ 15:54:42
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0