Larmtorget nästa..

Lägenheten jag blev kär i har blivit verklighet! Kan saker bli bättre? Alex och jag är i full gång med att flytta in och det är så galet spännande. Allt är spännande. Bo mitt i stan,bo i en stor trea (86,4 m2!), flytta, packa upp, göra fint, möblera men framförallt: Flytta ihop med Alex! :) Jag tror det här kommer bli så jäkla bra. I helgen flyttade vi Alex lägenhet och nu i veckan håller vi på med min. Det sista och även det största lasset kommer att köras på lördag. Sen är det bara att komma iordning.
Förutom flytten har en ny termin och kurs satt igång. Det kommer bli betydligt mer att göra i skolan framöver har jag en känsla av. Det kombinerat med allt flyttande som redan satt igång kommer innebära att jag kommer vara en väldigt upptagen Jeanette är jag rädd för. Men det är smällar man får ta och jag är inte det minsta ledsen över att vara upptagen, särskilt inte ihop med lex, smörigt va hehe..
Godnatt oh Sov gott kära vänner.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Lycka till kära du (ni)Kram

2011-01-26 @ 05:48:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0