Maximal Trötthet

Den här helgen har tagit på krafterna vill jag lova. Förtillfället är jag så trött att jag knappt orkar säga mitt namn. Nere i köket står Alex och är hur huslig som hellst. Han lagar middag till sin far, tjej, farmor och farfar som kommer hit på middag klockan 17. Måtte jag ha piggnat till lite tils dess..
Nu tror ni säkert att jag festat mig igenom helgen men seni det har jag inte. Jag har bara fått ändra dygnsrytm, hastigt, två gånger på en och samma helg. Jobbade natt i fredags och sov som vanligt knappt någonting igår på dagen. Bar ändå uppe till c:a 11-tiden för att sedan gå upp redan halv 7 i morse för att jobba ett dag-pass. Dessutom ska jag ha mens så det gör väl att jag känner mig extra gnällig. Man ska inte hamna i konflikt med mig för tillfället med andra ord ;)
Nej nu ska jag gå ner och fråga om Alex behöver hjälp med något. Så han inte tror jag är sur eller något.. Eller ännu värre, blir sur på mig för jag inte hjälper till :P
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ha en undrbar kväll.Imte blir han sur inte krama om varandra

Kram

2011-01-31 @ 18:53:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0