Mycket nytta gjord.

Shit vad skönt det är när man betar av saker på sin to-do-lista. Igår och idag har jag och Sofie lyckats skriva klart vår observationsuppgift, jag har varit inne på Kalmar kommuns hemsida och sökt sommarjobb (jag måste tydligen göra det trots att jag redan vet vart jag ska jobba sa min chef), jag har adress ändrat och fixat till när jag ska och inte ska vara tillgänglig för inkommande jobb denna och nästa vecka. Med andra ord, typ aldrig, eftersom jag redan blivit tilldelad fredag-natten.
Dock har jag följande kvar att göra:
*Mycket mer plugg
*Städa
*Packa upp kartonger
Allt (eller de båda sistnämda) för att min kära Alex ska få ha sin sydkoreanska filmvisning här imorgon. Är jag inte en snäll flickvän? Man skulle nästan kunna vänta sig att han går upp en halvtimme tidigare imorgon och tar ut Steffen på en morgonrunda så jag kan sova länge så jag orka jobba natten. Undra vad han tycker om det :)
Nej återgå till sysslorna hehe :)
Föresten, vilket underbart väder det är ute idag! En långpromenad med Steffen läggs till på to-do-listan.
Föresten en gång till! Bugg-kursen igår var skit kul verkligen!! Jag och Alex var asgrymma! :) längtar redan till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: ALEX

Varför skriver du en massa blogginlägg när du ska städa?????!!!!!!111??? grrrr

2011-01-27 @ 13:20:28
Postat av: renee

Håller med dig Alex :-)

2011-01-27 @ 17:04:35
Postat av: Alex

Det är ingen pli på henne, vad ska jag göra renee? Har provat mattpiska men det räcker tydligen inte :/

2011-01-28 @ 11:23:54
Postat av: Jeanette

Testa mutning istället Alex, de brukar bita på mig ;) Mattpiskan skrämmer mig inte..

2011-01-28 @ 12:34:03
Postat av: renee

Jag tror på mutning men låt det inte bli en vana. Mattpiskan har aldrig funkat för mig heller.

2011-01-28 @ 16:43:36
Postat av: kerstin

Tack du med ha en bra helg Kram

2011-01-28 @ 19:08:09
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0