Pengar.

Jag saknar min dator!! Glömde den i Karlshamn i fredags, mamma ringde och meddelade det när vi redan kommit halvvägs och med tanke på att vi hade släp och allt var vi inte sugna på att vända om.. Jag har hittat Rogers gamla skruttdator längst in i garderoben men den funkar verkligen inge vidare. Mamma har erbjudit sig att köra halvvägs och lämna min dator men jag har ingen bensin i min bil och inte några pengar att tanka den för, särskilt inte med tanke på hur mycket räkningar jag har till nästa månad. Dem plus Åre resan kommer sno mina sparpengar. Vad synd det är om mig va? Hehe.. Spelar kanske lite martyr, men jag har hatar när känslan är såhär: "problemet med min lön är att det är för mycket månad kvar i slutet av pengarna".

Nu ska jag fortsätta med städningen, städar bort julen idag. Sen ska jag faktiskt bege mig till friskis och svettis och träna. Förutom de gånger jag varit där och solat har jag inte varit där sen innan praktiken. Dåligt av mig. Varmed Alex på hans gym och tränade lite igår. Behöver verkligen komma igång med det där nu märkte jag när jag knappt orkade göra tio sit-ups.

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: renee

Det måste vara hemskt för en bloggare att vara utan dator :-)

2011-01-11 @ 06:52:50
Postat av: kerstin

Ja det är det hemskt att vara utan datorn :)

2011-01-16 @ 17:21:09
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0