Skrivuppgifter och flyttande-

Uppe med tuppen idag känns det som. Jag är inge bra på det där med att gå upp tidigt längre..
Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att skriva den första skriftliga uppgiften den här terminen eftersom det inte fanns en möjlighet att hinna med det igår, jag var hos Roger och duscha och klippte Steffen, resten av kvällen flyttade ALex och jag mitt källarförråd plus lite annat.
Ialla fall, "ett samtal du minns" skulle vara titeln på skrivuppgiften. Hur lätt är det? Vi skulle alltså skriva om ett samtal vi minns som påverkat oss positivt eller negativt. Vi har precis börjat ny kurs och blivit indelade i studiegrupper men människor vi inte känner. Vad skriver man om då liksom, man vill ju inte bli för personlig men vill ändå skriva om något bra. Ja, ja nu har jag gjort det iallafall.
På schemat idag står det:
*Studiegruppsarbete på biblan 9.00-?
*Packa ner alla grejer i min lägenhet (så långt jag hinner iallfall)
Sen antagligen inget mer. Det har planerats en biljard kväll som för visso känns väldigt lockande. Men det känns som om man måste offra denna veckan och se till att bli klar med flytten. Särskilt eftersom vi redan bett massa folk att hjälpa oss bära grejer på lördag. Då vore det ju himla elakt om vi inte blivit redo för det. Dessutom har jag fortfarande inga pengar eftersom jag inte lämnade min studieförsäkran förrän igår. Nu hoppas jag innerligt att csn är snabba så jag får dem innan helgen.
Dags att äta frulle sen bege mig till student biblan :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Spännande med ny lägenhet!

Glöm inte ta före-efter bilder =)

Det gillar jag...

2011-01-19 @ 09:04:34
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: jeanette

Tack för tipset Elina! Har helt glömt att ta bilder nu inan flytten är klar, det är ju alltid kul att se. Få ta min kamera å sticka dit nu genast nästa.. Sen får du komma på fika när allt är klart :)

2011-01-19 @ 10:20:08
Postat av: kerstin

Roligt för er Lycka till kram

2011-01-19 @ 17:18:00
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0